Blogger tarafından desteklenmektedir.

Satın Alma Müdürü nedir, ne iş yapar, görevleri, maaşları, nasıl olunur?

27 Kasım 2013 Çarşamba

Satın Alma Müdürü nedir?
Bu grupta çalışanlar, bir kurum veya kuruluşun aşağıdaki işlerinin planlanmasını ve organizasyonunu yapan, yöneten ve kontrol eden kişidir.


Meslek Kodu : 1324.06
Meslek Adı :Satın Alma Müdürü
Meslek Ana Grubu : Yöneticiler
Meslek Alt Ana Grubu : Üretim Ve Uzmanlaşmış Hizmet Müdürleri
Meslek Grubu : İmalat, Madencilik, İnşaat Ve Dağıtım Müdürleri
Meslek Birim Grubu : Tedarik, Dağıtım Müdürleri Ve Benzeri Müdürler
Gereken Minimum Eğitim Düzeyi : Lisans


Satın Alma Müdürü ne iş yapar, görevleri nelerdir?

Satın Alma Müdürü; işletmenin genel çalışma prensipleri doğrultusunda, araç, gereç ve ekipmanları etkin bir şekilde kullanarak, işçi sağlığı, iş güvenliği ve çevre koruma düzenlemelerine ve mesleğin verimlilik ve kalite gereklerine uygun olarak:

a} Fabrikasyon ve işleme için materyal ve destek mal satın almak,
b} İlgili dağıtım hizmetlerini yürütmek için kurum veya kuruluşun insan gücü, araç, gereç ve hizmet planlamasını yapmak,
c} Organize etmek ve denetleme faaliyetlerini yapmak, vb. görev ve işlemleri yerine getirir.
Share on : Facebook Twitter Google+

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder